Biiiilder :)

♥♥Heeej sötisar♥♥

Det e löööördag idag, min favodag :)♥ Ridning, städa, ätit, datan, fixa mig, mat o MELLLO så ser min dag ut idag :)♥ Ser väll ganska schysst ut? eller?

Men ja rubriken säger väll allt ;) Biiiilder kommer från veckan som gått  nu :)

hårfärgen jag har nu, tonade det i torsdags



Ni ville ha sminket jag använder
 Mascara från kicks tror jag
 Läppglans från H&m me hääästar på
 Har en heel sminklåda från Only you


Har köpt 2 nya par lösnaglar, :)♥


waynes coffee ♥ Vi åt där när vi var i Mora :)♥ Och shooooppade



Det här shooppade jag i onsdags:♥
Body butter, papaya Mango ♥

Body Scrub Mango papaya ♥
 Lim till naglarna♥
 Det andra paret lösnaglar ♥♥ Leeopard silver♥
 Mallar till franskmanikyr :)♥
Och en suuuuper snygg blus, kommer bättre bild sen ♥♥♥

Imorrn kommer bilder på mitt rum som ni ville ha :)♥

Puss

Kommentarer
Postat av: bella

fina bilder :) <3

2012-03-03 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0